Toinen nainen on samanikäinen kuin minä. Saman kokoinen, enkä nyt osaa sanoa onko yhtään sen nätimpi kuin minäkään.

Miksi siis sinun pitää hakea seksiä häneltä? Olethan aina saanut seksiä minulta. Silloin kuin sinä haluat, vaikka itseäni ei haluttaisi. Olet saanut juuri sellaista seksiä kuin haluat, olet saanut roolileikkejä, leluja, molemminpuoleista anaaliseksiä, tavallista seksiä,suihinottoja,alistamista, alistumista... Juuri miten haluat ja kuinka usein ja missä paikassa vain. Olet saanut seksikkäitä vaatteita ja joka kerta olen rakastellut sinua rakkaudella ja intohimolla. Miksi tämä ei riitä? Mitä se toinen nainen voi tarjota mitä minä en? 

Kiinni jäämisen pelkoa? Tiedät jo, että jäit kiinni, mutta sinä et välitä. Väität, että olen turhaan mustasukkainen, olette vain kavereita.Silti harrastatte nettiseksiä ja txtseksiä. Sekä liveseksiä nykyään. Jos en tuosta saa olla mustasukkainen, niin mistä sitten? Jos kaverit harrastavat seksiä, niin mitäs vaimojen kanssa sitten tehdään?

Vaimot vain pyörittävät huushollia ja laittavat miehensä elämän omansa edelle ja antavat sitä seksiä,kun rakastajat eivät ole tavoitettavissa? Tälläisenäkö minut näät....?


Pidit minua aamulla ja silitit hiuksiani. Olin hetken aikaa onnellinen, kunne muistin, että menet tapaan toista tänäänkin.Aloin voimaan pahoin. En tahdo jakaa kaikista rakkainta asiaa maailmassa. Asiaa,jonka piti olla ikuisesti minun.


Väität, että rakastat minua. Väität näin jokapäivä. Miksi sitten satutat minua joka päivä niin syvästi? Murskaat sydämeni yhä uudestaan ja uudestaan.